barbari mazandaran be tehran

باربری مازندران به تهران

یکی از خدمات شرکت “باربری مازندران(نماشون بار)”، ارائه خدمات حمل بار به شهرستان است که شامل جابجایی و حمل بار به تهران و همچنین به صورت برعکس از تهران به مازندران میباشد.خدمات باربری و اتوبار مازندران، با سالها تجربه درخشان در زمینه باربری و حمل بار به صورت برون شهری، در زمینه خدمات باربریمازندران به تهران و بالعکس بهترین خدمات را در این زمینه به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

عزیزانی که درخواست حمل بار از تهران به مازندران و از مازندران به تهران را دارند نیز می توانند همه روزه با شماره:

09114840943

تماس حاصل نمایند.

باربری مازندران به تهران
باربری مازندران به تهران

اگر قصد حمل اثاثیه منزل و شرکت ازمازندران به مقصد تهران را دارید، حتما باید به نکاتی توجه کنید. اول اینکه این کار با استفاده از مجهزترین و بهترین  باربری مازندران، کامیون، تریلی، خاور (شامل خاور های مسقف و یا روباز) صورت می گیرد و در تمام طول این مدت کارگران و پرسنل نماشون بار با بهترین کیفیت در خدمت شما هستند.

حمل بار به تهران و سایر استان ها و نقاط دیگر کشور نسبت به باربری در داخل مازندران ، دقت و حساسیت بیشتری را می طلبد. چرا که هنگام ارائه خدمات اسباب کشی به کسانی که قصد اسباب کشی و جابجایی اثاثیه خود به شهرستان را دارند، باید به دقت مواظب اسباب و اثاثیه ها باشند و سلامت آنها را در طول مسیر حفظ کنند. مسلما هیچ کسی که قصد اسباب کشی به شهرستان را دارد، نمی خواهد اسباب و وسایلش آسیب ببیند.

جاده‌های مازندران به تهران همیشه یکی از جاده های پرتردد در ایران است. جمعیت بالای استان و مجاورت آن با استان‌های مهم و پرجمعیت ایران به همراه شرایط خاص جغرافیایی مازندران باعث شده تا ترافیک زیادی در جاده های آن بوده و باربری از مازندران به تهران بسیار پر رونق باشد.

مسیرهای مازندران به تهران

چندین مسیر بین مازندران و تهران وجود دارد. از جمله سه راه اصلی و مهم بین این دو استان جاده چالوس، جاده فیروزکوه و جاده هراز است. هر یک از این جاده‌ها در یک زمان مشخص احداث و افتتاح شده‌اند و از آن زمان به طور منظم توسط مسافران و کامیون‌های حمل بار از مازندران به تهران مورد استفاده قرار گرفته است. این سه جاده که از زیباترین جاده‌های ایران نیز به شمار می‌روند، روزانه میزبان هزاران کامیون، نیسان یا تریلی در این مسیرها بوده و بار حمل می‌کنند.

در این میان، ممکن است به نظر برسد که حمل باربری مازندران به تهران از طریق جاده فیروزکوه از دو جاده دیگر راحت‌تر است. اما طول مسیر و شهری که مقصد کالا است همراه با شرایط جاده و آب و هوا بسیار مهم است. در اینجا مقایسه‌ای بین این سه جاده شده است.

جاده هراز

این جاده حدود 183 کیلومتر طول دارد. بین تهران و آمل واقع شده و کوتاهترین مسیر بین این دو شهر است. این جاده یکی از اصلی‌ترین مسیرهای باربری مازندران به تهران است و بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه ها کالاها و بارهای خود را از طریق این مسیر ارسال می‌کنند. در طول مسیر حدود 14 تونل وجود دارد و از طرف دیگر، بعضی اوقات تعداد وسایل نقلیه در طول مسیر باعث ایجاد ترافیک (به ویژه در ایام نوروز یا سایر تعطیلات رسمی) می‌شود.

جاده هراز
جاده هراز

جاده فیروزکوه

این جاده بین تهران و قائمشهر (و از آنجا به ساری) ادامه دارد و معمولاً از جاده هراز امنیت بیشتری دارد. این جاده حدود 247 کیلومتر طول دارد و یکی از جاده‌های پرتردد از مازندران به تهران است. در کنار جاده هراز، از جاده فیروزکوه برای حمل کالا به مازندران و جابجایی کالا نیز استفاده می‌شود.

639276 237
جاده فیروزکوه

 نکات قابل‌ توجه باربری مازندران به تهران

  • انتخاب خودروی مناسب جهت حمل بار به مازندران
  • استفاده از رانندگان با سابقه و مجرب
  • انتخاب بهینه‌ ترین مسیر

عوامل مهم باربری مازندران به تهران

در مجموع عواملی که در باربری مازندران به تهران مهم هستند و باید پیش از اقدام به آنها توجه کرد، عبارتند از:

• شهر مقصد و فاصله آن تا مازندران
• جاده انتخاب شده (هراز، فیروزکوه و یا چالوس)
• وضعیت آب و هوای جاده
• یکطرفه و یا دوطرفه بودن جاده
• ریزش برف و یا باران در طول مسیر (در فصل های سرد سال)
• ترافیک و یا شلوغی احتمالی مسیر
• حجم باری که باید حمل شوند
• ماشین باربری مورد نیاز (نیسان کامیون، خاور و یا تریلی)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *